Let op

Onze website maakt gebruik van functionele, analytische en social media cookies. Wij gebruiken deze cookies om onze website te verbeteren en u een optimale gebruikerservaring te bieden.

Ik ga akkoord

Garantie & Klachten

Voor alle producten die we verkopen geldt een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Voorbeelden: er mist een onderdeel, een boorgat zit op een verkeerde plek of een artikel met muziek erin maakt geen geluid. Als er iets niet in orde is met het product wat je besteld hebt, neem dan contact met ons op via info@chloefashionandtoys.nl.



Heb je een klacht over je aankoop?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Graag ontvangen wij van u het bestelnummer en een duidelijke omschrijving van je klacht met foto (indien van toepassing). U kunt mailen naar info@chloefashionandtoys.nl, wij streven er naar binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met u op te nemen om te zoeken naar de best passende oplossing. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Verkeerde levering
Ontvang je een verkeerd artikel? Of het juiste artikel in een verkeerde uitvoering (bijv. verkeerde kleur), stuur dan een e-mail naar: info@chloefashionandtoys.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 06-21225704. Wij zullen je zo snel mogelijk het juiste artikel toesturen en vragen je op onze kosten het verkeerde artikel te retourneren.



Bestelling ontbinden/herroepen?
Je hebt een bestelling geplaatst maar wil deze toch niet ontvangen? Stuur ons dan gerust een e-mail met daarin het factuurnummer van de bestelling en wij zullen deze annuleren. Ontbinden/herroepen kan altijd zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen na plaatsing van de bestelling of ontvangst van de bestelling. Wil je dit liever doen volgens het officiële formulier? Klik dan HIER voor het formulier voor ontbinding, vul in en stuur terug.