Let op

Onze website maakt gebruik van functionele, analytische en social media cookies. Wij gebruiken deze cookies om onze website te verbeteren en u een optimale gebruikerservaring te bieden.

Ik ga akkoord

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag, reactie of suggestie? Wij helpen je graag verder. Wij proberen jouw app, email of telefoontje zo snel mogelijk te beantwoorden. Daarnaast vind je hieronder antwoord op de veelgestelde vragen.

Ik heb geen bevestigingsmail gehad
Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten. Zodra je na het plaatsen van je order de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling bij ons aangekomen.
Door in te loggen op www.chloe-toys.nl kun je de status van jouw bestellingen altijd controleren. Ter controle mag je ook altijd even contact opnemen via email of telefonisch via (06) 21 22 57 04.
Helaas kunnen wij niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt.

Mogelijke redenen hiervoor zijn:

  • Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
  • De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden. Dan vind je de e-mail in de ongewenste mail.
  • Het e-mailadres van Chloé Fashion & Toys staat tussen de geblokkeerde afzenders. Dit gebeurt helaas vooral bij e-mailadressen van Microsoft, zoals hotmail-, live- en outlook-adressen en Apple zoals icloud accounts.

Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending in Oss en alle overige plaatsen vanaf € 50,- binnen Nederland en naar België.
Voor een een besteding lager dan € 50,- betaal je in NL € 2,95 en in BE € 5,95 verzendkosten.

Wij versturen alle zendingen als (brievenbus)pakket met Track & Trace code, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. Bij besteding boven de € 50,- betalen wij jouw verzendkosten.

Hoe kan ik artikelen retour sturen?
Per ongeluk het verkeerde besteld? Of is het product toch niet helemaal naar je zin? Retourneer binnen 30 dagen. Jouw bedenktijd gaat in op het moment dat je het product ontvangt. Hoe gaat dit in zijn werk? Vul de retour aanvraag in op de pagina verzenden en retourneren, je ontvangt dan een retourlabel en kunt het pakket afgeven op het dichtstbijzijnde PostNL afleverpunt. Een retourzending is gedeeltelijk voor rekening van de koper. Lees alle voorwaarden terug op de pagina van verzenden en retourneren.

Zie ook onze algemene voorwaarden.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als er wordt bezorgd?

Indien u niet aanwezig bent wanneer de bezorger uw pakket komt leveren dan proberen zij dit eerst af te geven bij één van uw buren. Of anders bij een PostNL locatie bij u in de buurt. Zij laten een kaartje voor u achter in de brievenbus zodat u weet waar het pakket op te halen is. LET OP: per 17 oktober 2019 worden pakketten nog maar 1 week bewaard op de PostNL locatie en daarna worden deze geretourneerd naar ons. Wacht dus niet te lang met het ophalen van uw pakket op een PostNL locatie.